PELASTUKSEEN SISÄLLE


OLETKO TULLUT ELÄMÄSI KÄÄNNEKOHTAAN?

https://www.youtube.com/watch?v=JpZZogJk9sI

Onko elämäsi raskasta, onnetonta, vaikeaa, ilotonta ja toivotonta? Koetko, ettei sinulla ole tulevaisuutta? Oletko masentunut ja elämä tuntuu tyhjältä? Pelottaako tulevaisuus sinua? Ehkä et ole löytänyt paikkaasi tässä maailmassa? Onko sinulla vaikeuksia ihmissuhteissa ja raha-asioissa? 

Voi olla, että Elävä Jumala on sallinut sinulle näitä vaikeuksia, jotta sinä etsisit Häntä ja löytäisit Hänet. Tiedätkö, että ongelmasi johtuvat suurelta osalta siitä, että sinä elät ilman Jumalaa tässä maailmassa? Sinä voit löytää Jumalan ja elää Hänen kanssaan. Hän voi kääntää kaiken voitoksi niin, että elämäsi lehti kääntyy ja elämä hymyilee ja aurinko paistaa ja linnut laulaa.  

Jumala on luonut sinut yhteyteensä elämään onnellista elämää Hänen kanssaan. Jumala ei ole tarkoittanut sinua elämään ilman Häntä. Koska sinä kuitenkin elät ilman Häntä, sinä et voi olla se ihminen, joksi Jumala on tarkoittanut sinut. Ehkä siksi sinä voit huonosti koska elämästäsi puuttuu se kaikkein oleellisin: Luoja.  

Jos näin on kohdallasi, lue "Pelastukseen sisälle" tekstejä tällä sivustolla. Lue myös etusivun todistuksia. Huomaa, että kerron todellisia asioita, en kuviteltuja toiveita, - en ole mikään kirjailija, joka keksii tarinoita. Kirjoitan omakohtaista koettua elämää. Olen saanut kokea, että Hän, Herra Jeesus Kristus, oli, ja on, ratkaisu kaikkiin elämäni ongelmiin. Hän on ratkaisu myös sinun ongelmiisi, ja sinä voit tämän kokea.   https://www.youtube.com/watch?v=kHUaJd723JQ

Ehkä kaikki ongelmasi eivät poistu uskoon tulossasi, eikä olemalla uskossa, mutta uskovana sinun kanssasi on vaikeuksiesi voittaja. Jeesus Kristus on kaikkien olosuhteittesi ja asioittesi yläpuolella niiden voittajana. Jeesus auttaa ja vahvistaa sinua. Et siis ole yksin vaikeuksiesi kanssa.

Sinä voit kohdata Jumalan Jeesuksessa Kristuksessa ja elämäsi muuttuu paremmaksi. Jeesus Kristus tahtoo antaa sinullekin ilon ja todellisen elämän jo tässä ajassa. Hän tahtoo ennen kaikkea muuta antaa sinulle synnit anteeksi ja armonsa ja rakkautensa. Hän tahtoo pelastaa sinut itselleen omaisuudeksi ja asettaa sinut sisälle omaan valtakuntaansa (Tiit 2:11-15). Lue kirjoitukset osiossa "Jumalan valtakunta". 

Jos olet ajatellut, tai jostakin kuullut, tai lukenut tuomitsevaa masentavaa ilmoitusta, joka vie sinua toivottomuuteen ja pois Jumalasta ja Jeesuksesta, ne ilmoitukset eivät ole Jumalasta. Jumala ei koskaan puhu ihmiselle sellaista asiaa, joka vie ahdistukseen. Jumalan puhe ja vaikutus ei vie ketään poispäin Hänestä itsestään.

Joh 6:45 "Jokainen, joka on kuunnellut Isää ja oppinut häneltä, tulee minun luokseni."

Joh 6:37 "Jokainen, jonka Isä antaa minulle, tulee minun luokseni, ja sitä, joka tulee minun luokseni, minä en ikinä heitä ulos."

Jumala kutsuu ja vetää ihmisiä luokseen Jeesuksen Kristuksen kautta (Joh 14:6). Hän antaa meille tulevaisuuden ja toivon, ei toivottomuutta eikä masennuksia.

Joh 15:11 "Olen puhunut teille näistä asioista, jotta minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi."

Joh 14:27 "Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko levoton älköönkä pelätkö." 

Kun Herra Jeesus Kristus puhuu sinulle ja minulle, Hän puhuu antaakseen meille saman ilon ja rauhan, joka Hänellä itsellään on. Hän antaa meille luottamuksen Jumalaan sekä turvallisen mielen. Hänen Sanansa uskominen ja vastaan ottaminen antaa meille ilon ja rauhan. Meillä on mahdollista kokea Jeesuksen ilo ja rauha sydämissämme. 

Jatkuu "Armo ja totuus" kirjoituksessa.

Dela den här sidan